قصه کودکانه شب


خواندن قصه برای بچه ها، قبل از خواب از اهمیت زیادی برخوردار است. تقریبا همه ی بچه ها دوست دارند که قبل از به خواب رفتن و رویا، قصه کودکانه شب گوش کنند و با تصویر سازی آن داستان وارد رویای شبانه خود شوند. چون قصه کودکانه شب همیشه قبل از خواب برای بچه ها روایت می شود؛ مهم است که دارای موضوعی آرام بخش و داستانی آرام برای بچه ها باشد.

بهتر است موضوعات قصه کودکانه شب برای ساعات قبل از خواب کودک مناسب باشد و در راستای به خواب رفتن کودک به او کمک کند. آرامش در خواب کودک از نکات بسیار مهم برای سلامت روان او به شمار می آید.

یکی از اختلالاتی که شمار زیادی از کودکان از 2 سالگی به بعد با آن سر و کار دارند، بیش فعالی در کودکان است. بیش فعالی در کودکان یا اختلال نقض توجه در آن ها، در اثر کمبود ترشح آدرنالین در مغز کودک اتفاق می افتد. این کمبود با مراجعه به پزشک و مصرف داروهای مجاز قابل کنترل و درمان است. بیش فعالی در کودکان به دو صورت خود را نشان می دهد؛ در بیش فعالی نوع اول، با جنب و جوش های زیاد و تحرکات بیش از اندازه خود را نمایش می دهد، کودکانی که با صدای بلند صحبت می کنند و دوست دارند با همه کار ها و رفتار های خود دیده شوند به این نوع از بیش فعالی مبتلا هستند.

بیش فعالی نوع دوم با علائمی مانند حواس پرتی و عدم مسئولیت پذیری در کودکان دیده می شود. اگر زمانی که با کودک خود صحبت می کنید، رویش را برمی گرداند یا بیشتر از دو یا سه جمله شما را همراهی نمی کند؛ به بیش فعالی نوع دوم مبتلا شده است.

ابتلا به بیش فعالی در کودکان، پیامد های متعدد بسیاری را برای آن ها به دنبال دارد. ایجاد پرخاشگری و ترس و استرس در کودکان، عدم مسئولیت پذیری و عدم تمرکز کافی در انجام کار ها، از جمله برخی از این پیامد ها است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اختلال بیش فعالی در کودکان و یا سایر اختلالاتی که ممکن است برای کودکان پیش بیاید؛ می توانید به سایت وولک مراجعه نمایید.



[ بازدید : 180 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 اسفند 1399 ] [ 11:47 ] [ شایان ]

قصه کودکانه جدید


بچه های نسل جدید مشتاق و علاقه مند به گوش دادن به قصه کودکانه جدید با ماجراهای به روز و هیجان انگیز هستند. هم چنین زمانی که کودکان به شنیدن قصه کودکانه در طول روز یا قبل از خواب عادت می کنند و به آن علاقه مند می شوند، همواره دوست دارند قصه کودکانه جدید گوش کنند و ماجراهای جدیدتری را از زبان ما بشنوند. این قصه های کودکانه جدید کودکان را با داستان ها و زندگی های بیشتری آشنا می کنند، تجارب بیشتری کسب می کنند و بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای روند زندگی اجتماعی را به کودک آموزش می دهند. افزایش اعتماد به نفس، ارتقاء هوش های مختلف در کودک، آموزش و یادگیری مفاهیم و مهارت های مختلف همه از تاثیرات عمده گوش دادن به قصه کودکانه جدید در کودکان هستند. داستان ها با تصویرسازی و توصیف جزئیات برای کودکان، قدرت تخیل و خلاقیت تصویر سازی را در کودکان بالا می برند. در انتخاب قصه کودکانه جدید برای کودک خود، سعی کنید داستانی را انتخاب کنید که در عین مفرح و دلنشین بودن برای کودک، نکات آموزنده بیشتری داشته باشد.

یکی از معضلاتی که والدین کودک گاها تا 5 سالگی با آن سر و کار دارند، کنترل ادرار کودک در خواب و شب ادراری کودک است. شب ادراری کودک بر اثر عوامل فیزیکی و روانی متعددی در کودکان ایجاد می شود.

عدم توانایی مثانه در نگه داری ادرار به دلیل کوچک بودن، پرکار بودن کلیه ها، عوامل ژنتیکی و فعالیت های زیاد آن و بیدار نشدن مغز از خواب عمیق در هنگام شب، از عوامل فیزیکی تاثیرگذار بر شب ادراری کودک است. استرس و اضطراب های نهان و آشکار در کودکان، ترس در کودکان و رژیم غذایی کودک از عوامل روانی موثر بر بروز شب ادراری در کودک به شمار می آیند. کودکانی که به صورت عمیق به خواب فرو می روند، بیشتر از سایر کودکان به عارضه شب ادراری کودک مبتلا می شوند.

برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه اختلالاتی که برای کودکان به وجود می آید، و داستان های کودکانه متنوع می توانید به سایت کودکانه و مفید وولک مراجعه نمایید. وولک سایتی برای کودکان و بزرگترهاست که با گردآوری مطالب مفید در زمینه رشد و تربیت کودکان و قصه های کودکانه جدید و متنوع لحظات خوشی را برای مادران و کودکان آن ها خلق می کند.



[ بازدید : 163 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 اسفند 1399 ] [ 11:06 ] [ شایان ]

داستان کودکانه


خواندن داستان کودکانه برای کودکان در شکل گیری شخصیت و رشد روان کودک تاثیر زیادی دارد. گوش دادن به داستان کودکانه علاوه بر لذت بخش بودن برای بچه ها و ساختن اوقات فراغتی خوش برای آن ها، در برگیرنده آموزش و یادگیری برای کودکان نیز می باشد. از طریق روایت داستان کودکانه برای بچه ها، می توان بسیاری از مفاهیم اولیه و طبیعی زندگی را به بچه ها آموزش داد. با داستان گفتن برای کودکان می توان تصورات ذهنی آن ها را به واقعیت نزدیک تر کرد و آن ها را در جهت زندگی بیرونی و ارتباط با دنیای اطراف سوق داد. داستان کودکانه روند ارتباط گیری کودک را بهبود می بخشد و اعتماد به نفس شکل گیری ارتباط با دیگران را در کودک ارتقاء می دهد. لذا روایت داستان کودکانه برای کودکان در این دوران از اهمیت زیادی برخوردار است.

برخی از عوامل تاثیر گذار بر هوش کودک قبل از تولد:

مصرف ویتامین های تحت نظر پزشک، صحبت کردن با جنین در دوران بارداری، پرهیز از نوشیدن قهوه و نوشیدنی های کافئین دار، و مصرف نکردن داروهای خارج از نظر پزشک، برخی از اقدامات مفید و تاثیر گذار برای پرورش کودکی باهوش دردوران بارداری است.

برخی از عوامل تاثیرگذار در بالا بردن هوش کودک پس از تولد:

تغذیه نوزاد و کودک از شیر مادر، تماشای محدود و کنترل شده تلویزیون، گوش دادن و آموزش و نواختن سازهای موسیقی، مطالعه و خواندن کتاب برای کودکان در تقویت انواع هوش در کودکان تاثیرگذار است.

برای درمان بیش فعالی کودک باید کمبود آدرنالین بدن آن ها جبران شود. بیش فعالی کودک معمولا با علائمی مانند جنب و جوش زیاد و تحرک بیش از حد نرمال در کودکان دیده می شود؛ این عارضه در اثر کمبود ترشح آدرنالین در مغز کودک برای او اتفاق می افتد و با جبران این ماده، بیش فعالی کودک قابل کنترل است. بیش فعالی کودک با هدف دیده شدن و توجه به کودک و کار های او ظهور می کند، ایجاد سر و صدا، تحرکات عجیب و غیر قابل کنترل در جمع و صحبت کردن با صدای بلند از کارهایی است که در کودکان بیش فعال به وفور دیده می شود. هم چنین عدم تمرکز کافی در کارها و مسئولیت پذیری پایین از ویژگی های عمومی کودکان بیش فعال است.



[ بازدید : 147 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 28 اسفند 1399 ] [ 11:05 ] [ شایان ]

جی پی اس خودرو


در دنیای امروز با رشد چشمگیر جمعیت و به دنبال آن افزایش بیشمار وسایل نقلیه، سیستم جی پی اس خودرو و یا همان ردیاب خودرو یکی از ایمن ‌ترین و مهم ‌ترین سیستم ‌های امنیتی در جهان برای خودروها به شمار می ‌رود؛ همچنین این وسیله در موقعیت‌ های مکانی و زمانی مختلف کمک بسیار بزرگی به صاحبان خودرو خواهد کرد.

دوربین خودرو

اگر بخواهیم با یک مثال ساده اهمیت استفاده از دوربین ثبت وقایع خودرو را برای شما شرح دهیم،بدین صورت که تصور کنید ماشین خود را پارک کرده اید، بعد از مدتی بازگشته و میبینید که ماشینی به خودروی شما صدمه زده است! چگونه آن را پیدا می کنید؟ یا حتی ضبط یا لاستیک خودروی شما به سرقت رفته است. چگونه سارق را شناسایی می کنید؟

تصور کنید خدای نکرده تصادف کرده اید، کدام مقصر است؟ ممکن است مقصر طرف مقابل باشد و او هم اصرار کند مقصر شما هستید. اینجاست که دوربین ماشین شما به کمک شما می آید. دوربین ماشین شما، همیشه در برابر بسیاری از کارها مراقب شماست.

در بسیاری از تصادفات رانندگی، تا آمدن پلیس و رسیدگی به موضوع و یافتن متخلف، دعوا بر سر مقصر پیش آمده است؛ برای حل این مشکل و جلوگیری از نزاع و کشمکش بین رانندگان، شرکت های مختلف دوربین خودرو تولید کرده اند. دوربین ماشین یا خودرو در هر قسمتی از ماشین قابل نصب است و علاوه بر ضبط وقایع بعضی از این دوربین ها به صورت بر خط و زنده هم در تلفن همراه شما تصاویر را پخش می کنند.

اجزای تشکیل دهنده دوربین مداربسته منازل

این دوربین برای به کار گیری در محیط داخل منزل طراحی شده و ۳۶۰ درجه در محور افقی و ۹۶ درجه در محور عمودی قابل چرخش است و ۱۱۰ درجه میدان مشاهده کرد را در اختیارتان میگذارد . دوربین تحت شبکه شیائومی , دارنده حسگر CMOS بوده و فرمت فیلم های ضبط شده بوسیله آن MPEG4 می‌باشد و به میکروفون های داخلی و دو طرفه هم مجهز شده . از سایر خصوصیت های این دوربین تحت شبکه می شود به ظواهر قشنگ و وجود جایگاه کارت میکرو یو اس بی اشاره نمود که سعی آن را فراتر میبرد .

برای ذخیره فیلم های گرفته شده , سه شیوه موجود هست . یکی به کار گیری از بکاپ ذخیره شده در شیائومی Xiaomi Cloud , به کارگیری از کارت حافظه جانبی میکرو یو اس بی و دیگری به کارگیری از حافظه داخلی دوربین است که ۶۴ گیگابایت را تضمین می نماید . این دوربین قابلیت و امکان پخش به طور همزمان تصاویر ضبط شده در دستگاه های متعدد را داراست و پلی بک تا سرعت ۱۶ برابر را هم در اختیار استفاده کننده قرار می‌دهد .

دوربین مداربسته شیائومی , نه صرفا روی سطح ها متفاوت بلکه بر روی سقف و به صورت بر عکس هم قابل نصب هست.


[ بازدید : 168 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 27 اسفند 1399 ] [ 10:49 ] [ شایان ]

راهنمای خرید دزدگیر اماکن و معرفی انواع آن


دزدگیر آژیری:

دزدگیرهای آژیری از جمله اولین دزدگیرهای تولید شده در بازار هستند که سنسورهای حرکتی را در بردارند و زین باب می توانند حرکات اطراف اتوموبیل و نیز ضربه ها را حس کنند و به پنل مرکزی فرمان داده و آژیر پخش کنند.

خرید دزدگیر اماکن آژیری بسیار مورد استقبال افراد قرار می گیرند و از نظر هزینه مقرون به صرفه هستند. بعضی از انواع آن ها با اتصال به یک خط تلفن در صورت مشاهده ی حرکت مشکوک و به صدا در آمدن به خط تلفن صاحب نیز تماس میفرستند و او را از خطر مطلع می کنند.

پایین بودن امنیت، عدم دسترسی به کنترل از راه دور، تولید صدای گوش خراش، و عدم کارکرد صحیح در صورت قطع ارتباط تلفنی از معایب این دزدگیرها می باشد.

دزدگیر سخنگو:

کارکرد این دزدگیر پر طرفدار این است که شماره تلفن های ضروری را دریافت می کند و در صورت مشاهده خطر به شماره تلفن ها تماسی ارسال می کند و آن ها را مطلع می کند. امکان ضبط پیام صوتی در این نوع نیز وجود دارد.

قیمت دزدگیر اماکن بر اساس نوع آن تعیین می شود .

دوربین مدار بسته داهوا

امروزه با توجه به نیاز روز افزون انسان به دوربین مدار بسته شرکت های متعددی در تلاش هستند که دوربین مداربسته تولید کنند. یکی از شرکت های تولید کننده ی دوربین مدار بسته ، شرکت داهوا می باشد . این برند جز یکی از ده برند مطرح دنیا می باشد.برند دوربین مدار بسته داهوا یکی دیگر از برند های درجه یک چین می باشد. این برند تمام شرایط مشتری و نیاز های انها را در زمینه دوربین بسته از لحاظ کیفیت و هزینه بر طرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده قرار میگیرد. این شرکت فعالیت خود را در سال 2002 میلادی شروع کرده است و با بکار گیری نفرات زبده توانسته است سهم بزرگی از بازار جهانی را برای خود بدست آورد . این شرکت نیز توانسته لیسانس تولید فناوری را دریافت نماید. در ایران شرکت فرا گستر وارد کننده اصلی این برند می باشد و محصولات این برند دوربین مدار بسته دارای 24 ماه گارانتی می باشد.این محصول به صورت قاچاق نیز وارد ایران می گردد و فاقد هولوگرام شرکتی می باشد. برد و لنز دوربین های داهوا سونی بوده و در سری اکو واقتصادی از لنز و برد شرکت فولهان استفاده می نماید. همچنین در بسیاری از فروشگاه ها از جمله دوربین مارکت پکیج دوربین داهوا نیز موجود میباشد و شما می توانید از قیمت دوربین مداربسته داهوا مطلع شوید . برای خرید دوربین مدار بسته می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید.


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 25 اسفند 1399 ] [ 13:38 ] [ شایان ]

تعمیر لپ تاپ


کامپیوتر ها و لپ تاپ ها امروز انجام بسیاری از فعالیت های روزانه را برای ما راحت تر می کنند و انجام بسیاری از فعالیت های دیگر تنها به وسیله این دستگاه ها قابل انجام است بنابراین خدمات مربوط به تعمیر لپ تاپ و سرویس کامپیوتر و همچنین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی نقش بسیار مهمی در زندگی ما دارند.

لپ تاپ ها نسبت به کامپیوتر ها به خدمات تعمیر بیشتر نیاز پیدا می کنند چرا که لپ تاپ ها کامپیوتر های قابل حمل هستند و به همین دلیل احتمالی خرابی آن ها بیشتر است حتی امکان خرابی به علت ضربات فیزیکی نیز در لپ تاپ ها بسیار بیشتر از کامپیوتر ها است. تعمیر کاری که وظیفه تعمیر یک لپ تاپ را بر عهده می گیرد باید اطلاعات کافی و همچنین تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد و حتی به تمامی شرکت های سازنده لپ تاپ مسلط باشد و تفاوت های جزئی بین محصولات تمامی شرکت ها را بداند زیرا تفاوت ساخت محصولات شرکت های سازنده لپ تاپ باعث می شود تا خدمات تعمیر نیز نیاز به تخصص خاص خود داشته باشد به عنوان مثال شاید در فرایند تعمیر لپ تاپ ایسوس نیاز به اقداماتی باشد که در تعمیر لپ تاپی از برند دیگر نیاز نباشد بنابراین تعمیرکار مورد نظر باید لپ تاپ های برند ایسوس را به خوبی بشناسد و به جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری آن ها مسلط باشد.

ایسوس یکی از برند های محبوب و قدیمی است که فروش لپ تاپ های این برند در ایران نقش بسیار خوب بوده است. این شرکت لپ تاپ های قدرتمندی در سری های متفاوت برای رفع انواع نیاز ها معرفی و به بازار عرضه می کند همچنین نسبت به امکانات و کیفیت ساخت از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردار هستند.

کامپیوتر ها نیز نقش بسیار مهمی در انجام فعالیت های ما دارند. خدمات مربوط به سرویس کامپیوتر حتی از تعمیر این دستگاه مهم تر است چرا که سرویس کامپیوتر از خراب شدن کامپیوتر و به وجود آمدن اختلال در عملکرد کامپیوتر جلوگیری می کند. به طور مثال فن ها نقش بسیار مهمی در عملکرد درست کامپیوتر دارند اگر فن کامپیوتر دچار مشکل شود فعالیت بسیاری از قطعات سخت افزاری با مشکل مواجه می شوند زیرا هوای داخل کیس کامپیوتر تهویه نمی شود و در نتیجه کامپیوتر داغ میشود، داغ شدن کامپیوتر ممکن است حتی به مادربرد کامپیوتر آسیب برساند. یکی از خدمات مهمی که در سرویس کامپیوتر انجام می شوند رسیدگی به فن کامپیوتر و تمیز کردن آن است.


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 25 اسفند 1399 ] [ 11:12 ] [ شایان ]

تعمیر لپ تاپ در محل


موبایل ها و لپ تاپ نقش بسیار مهمی در زندگی امروزی دارند. زندگی بدون گوشی همراه، کامپیوتر ها و لپ تاپ ها تقریبا غیر ممکن شده است بنابراین خدمات مربوط به تعمیر ابزارات الکترونیکی به خصوص گوشی های همراه و لپ تاپ ها و کامپیوتر از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار هستند.

هزینه تعمیر موبایل یا به طور کلی هزینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی به میزان آسیب دیدگی دستگاه شما و همچنین نوع آسیب دیدگی آن که سخت افزاری است یا نرم افزاری بستگی دارد. به عنوان مثال اگر موبایل یا لپ تاپ شما دچار آسیب دیدگی و اختلالات مربوط به بخش نرم افزاری شده باشد طبیعتا هزینه تعمیر و رفع مشکلات مربوط به بخش نرم افزاری نسبت به تعمیر و رفع مشکلات مربوط به بخش سخت افزاری کم تر است. تعمیر مشکلات مربوط به بخش سخت افزاری معمولا هزینه بیشتری دارد به خصوص اگر تکنسین و کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات موبایل یا لپ تاپ تشخیص دهد که قطعه سخت افزاری آسیب دیده قابل تعمیر نیست و نیاز به تعویض دارد، هزینه آن قطعه نیز بر هزینه تعمیر لپ تاپ یا گوشی شما افزوده می شود بنابراین خدمات مربوط به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری بیشترین هزینه را دارند.

برند شیائومی یکی از شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی است که محصولات آن قیمت بسیار مناسب تری نسبت به سایر شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی دارد. قطعات سخت افزاری نمونه اصلی و 100% اورجینال این برند نیز از قیمت مناسبی برخودار هستند بنابراین حتی اگر در فرآیند تعمیر گوشی شیائومی نیاز به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری باشد شما نسبت به تعمیر محصولات سایر شرکت های سازنده هزینه کم تری پرداخت خواهید کرد.

با توجه به بالا رفتن روزافزون قیمت لپ تاپ ها، خدمات تعمیر ابزارات الکترونیکی به خصوص لپ تاپ بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است چرا که خرید مجدد لپ تاپ هزینه بسیار زیادی دارد بنابراین تعمیرکاران و کارشناسان متخصص در زمینه تعمیر انواع لپ تاپ همواره در تلاش اند تا هر مشکل و اختلالی در عملکرد لپ تاپ را رفع کنند و توانایی های خود را بالاتر ببرند. تعمیر لپ تاپ در محل یکی از خدمات به صرفه ای است که برای کاربران ارائه شده است. تکنسین و کارشناس متخصص در زمینه تعمیرات ابزارات الکترونیکی در محل مورد نظر مشتری حاضر شده و با حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد و مشکلات مربوط به آن را رفع می کند. این روش به صرفه جویی در زمان و هزینه بسیار کمک می کند.


[ بازدید : 160 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 اسفند 1399 ] [ 23:15 ] [ شایان ]

بی خوابی کودکان




بی خوابی کودکان عبارت است از حالتی که کودک در خوابیدن مشکل دارد و به سختی به خواب می رود یا در به صورت مکرر از خواب می پرد. این اختلال می تواند دارای دلایل جسمی یا روانی متعددی باشد که در هر دو صورت به کودک آسیب های متعددی وارد می کند و باعث ایجاد تنش در خانواده و به هم ریختن برنامه خانواده و اضطراب کودکان می شود.در صورت شدی بودن اختلال بی خوابی کودکان، برای تشخیص علت بروز آن باید به روانپزشک برای معالجه مراجعه کرد.

خواب نوزادان در شبانه روز تا 20 ساعت از 24 ساعت ساعت، نرمال است. کودکان تا یک سالگی به 15 ساعت خواب در شبانه روز و تا 3 سالگی به 12 ساعت خواب نیاز دارند.

معمولا کودکان از 3 سال به بالا و نوجوانان به طور میانگین هشت ساعت در شبانه روز می‌خوابند ولی این میزان خواب برای هرکس بر اساس سبک زندگی، شغل، میزان فعالیت و عادت‌های او متفاوت می باشد.

اضطراب کودکان یکی از عواملی است که می تواند باعث بی خوابی کودکان با بدخوابی آن ها شود. استرس و اضطراب کودکان یک مبحث مهم در ارتباط با کودکان است که کنترل نشدن آن در کودکی، مشکلات عدیده ای را در بزرگسالی در پی دارد. استرس و اضطراب کودکان می تواند به دلایل شرایط محیط زندگی در آن ها پدیدار شود. وجود تنش در خانواده و محیط اطراف کودک عمده ترین عاملی است که این اختلال را در کودک به وجود می آورد. استرس های مداوم و وارد کردن فشار های روانی به کودک، منجر به بروز پرخاشگری در کودکان می شود.

کودک پرخاشگر، عصبانی است و دوست دارد داد بزند، فحش بدهد و اشیاء را پرتاپ کند. این رفتار ها به خصوص در نوجوانی به شدت بروز پیدامی کند و دلایل متنوعی را شامل می شود. الگو برداری های نامناسب در خانه یا مدرسه و مهد کودک عمده دلیل پرورش کودک پرخاشگر در جامعه است؛ به همین دلیل است که روانشناسان همیشه می گویند در حضور کودک مراقب رفتار و گفتار خود باشد. ناکامی در رسیدن به مقصود، استرس و اضطراب کودکان، افسردگی و عوارض ناشی از مصرف دارو برخی از عوامل تاثیرگذار در بروز پرخاشگری در کودکان به شمار می آیند.

برای درمان و کنترل پرخاشگری در کودکان بهتر است با کودک پرخاشگر با ملایمت صحبت کنید و سعی کنید علت رفتار را از او جویا شوید و کودک را آرام کنید؛ هم چنین حتی الامکان الگو های رفتاری نامناسب را از کودک دور کنید و محیط را برای او آرام کنید.



[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 24 اسفند 1399 ] [ 10:05 ] [ شایان ]

تعمیر لپ تاپ لنوو


بسیاری از شغل های امروزی فقط و تنها با ابزارات الکترونیکی انجام می شوند بنابراین خدمات مربوط به تعمیرات این ابزارات الکترونیکی مانند تعمیر گوشی های همراه، تعمیر لپ تاپ ها و تعمیر کامپیوتر ها اهمیت بسیار زیادی دارد.

هرروزه به تعداد شرکت های سازنده ابزارات الکترونیکی اضافه می شود که هر کدام نقاط قوت و نقاط ضعف مربوط به خود را دارند اما بعضی از این برند ها محبوبیت مخصوص خود را در دنیا دارند.

هواوی، سامسونگ، سونی، نوکیا و... از جمله برند های محبوب گوشی های همراه هوشمند هستند. زمانی که گوشی همراه شما دچار آسیب دیدگی می شود تعمیرکار یا کارشناس متخصصی که گوشی همراه خود را برای تعمیر و رفع مشکل عملکرد دستگاه به او می سپارید باید محصولات تمامی شرکت های سازنده را به خوبی بشناسند زیرا گوشی های هوشمند انواع برند ها با یکدیگر تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری دارند و قطعا در مراحل ساخت آن ها تفاوت هایی مشاهده می شود بنابراین تکنسینی که برای تعمیر یک گوشی همراه هوشمند اقدام می کند برای این که فرآیند عیب یابی را به طور صحیح انجام دهد باید به تمامی تفاوت های محصولات برند های متفاوت آشنا باشد زیرا در غیر این صورت احتمال این که عیب یابی به صورت صحیح انجام نشود بالاتر می رود و اگر عیب یابی به طور صحیح انجام نشود خسارت بسیار زیادی به ابزار الکترونیکی شما چه کامپیوتر چه لپ تاپ چه گوشی همراه شما وارد می شود. به طور مثال اگر گوشی شما از برند هواوی است مطمئن شوید که تکنسینی که گوشی همراه شما را تعمیر می کند به صورت تخصصی به تعمیر گوشی هواوی مسلط باشد.

در لپ تاپ ها نیز به همین صورت است بعضی برند ها نسبت به سایر شرکت های سازنده از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند مانند: لنوو، دل، ایسوس و... از جمله شرکت هایی هستند که در زمینه لپ تاپ محبوب و پر فروش هستند. اگر لپ تاپ شما لنوو است بهتر است تعمیرکاری که برای تعمیر لپ تاپ خود به او مراجعه می کنید در زمینه تعمیر لپ تاپ لنوو تخصص و تجربه کافی را داشته باشد.

در زمینه تعمیرات کامپیوتر نیز خدمات مربوط به تعمیر کامپیوتر در محل در صرفه جویی زمان و هزینه شما بسیار کمک می کند و در این روش شما نیاز نیست که کامپیوتر خود را به مرکز تعمیرات منتقل کنید و تکنسین یا کارشناس مربوطه در محل مورد نظر شما حاضر می شود و به تعمیر دستگاه می پردازد.


[ بازدید : 165 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 20 اسفند 1399 ] [ 10:56 ] [ شایان ]

انواع دوربین مداربسته بر اساس محل نصب


برای خرید دوربین مداربسته داهوا لازم است با نکات زیر آشنا باشید .

  • دوربین مداربسته داخلی

دوربین‌های مداربسته‌ای که در فضاهای داخلی نصب می‌شوند با نام داخلی یا ایندُر (indoor) شناخته می‌شوند. نصب دوربین مداربسته ایندُر علاوه بر تأمین امنیت، می‌تواند باهدف نظارت بر پرسنل و کارمندان، جلوگیری از نزاع، بررسی رفتار مشتریان در یک فروشگاه، آنالیز و بررسی پروسه‌های تحقیقاتی و غیره نیز باشد. استفاده از دوربین‌های داخلی به‌طورمعمول در فضاهای مسقف مانند منزل، شرکت، دفتر کار و هر فضای سرپوشیده‌ای می‌باشد.

  • دوربین مداربسته خارجی

عبارت اوت‌دُر (outdoor) یا خارجی نیز به دوربین‌های مداربسته‌ای اطلاق می‌شود که در فضاهای خارجی و باز نصب می‌شوند. این دوربین‌های به ‌دلیل اینکه تحت تأثیر آب‌وهوا و شرایط محیطی محل نصب بوده و در معرض باد، باران، سرما و گرمای شدید، نور خورشید و… هستند، بنابراین لازم است که ویژگی‌های خاصی داشته و از مقاومت بالایی نیز برخوردار باشند.

لازم به یادآوری است که دوربین‌های مداربسته خارجی باید طوری نصب شوند که در دسترس افراد خرابکار و سارقین نیز قرار نگیرند.

سیستم های دزدگیر وایرلس:

شما بایستی تصمیم بگیرید که از چه نوع سیستم دزدگیری استفاده خواهید کرد. مقاله راهنمای خرید دزدگیر اماکن به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. یکی از این پنل ها سیستم دزدگیر وایرلس یا هشدار بی سیم است. سنسورهای هشدار بی سیم، برای تغذیه از باتری استفاده می کنند و از طریق سیگنال های رادیویی با کنترل پنل ارتباط برقرار می کنند.
نصب سنسورهای وایرلس معمولاً بسیار ساده تر و بهتر و راحت تر انجام می شود، حتی افراد مبتدی هم می توانید این نوع سیستم ها را به راحتی و بدون سختی زیاد نصب کنید. همچنین اضافه نمودن سنسور نیز در این محصولات بسیار ساده انجام می پذیرد. جا به جایی این محصولات بسیار ساده بوده و در صورت نیاز به جا به جایی بدون هیچ مشکلی ان کار صورت می پذیرد.
عملکرد سنسور های وایرلس نیز بسیار خوب می باشد اما بایستی توجه بکنید که قیمت این سنسور ها از نمونه های مشابه بیشتر است. هرچند قیمت سنسور ها و تهیه باطری مجزا برای هر سنسور ممکن است شما را نگران کند. اما توجه داشته باشید که دردسر های سیم کشی در اماکن شما بسیار بیشتر از هزینه تهیه سیستم وایرلس خواهد بود.

برای داشتن اطلاعات بیشتر در رابطه با دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید.


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 20 اسفند 1399 ] [ 10:38 ] [ شایان ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]